خدمات حسابداری و مالیاتی

خدمات حسابداری و مالیاتی

 

خدمات حسابداری و مالیاتی :

خدمات حسابداری و مالیاتی مجموعه ای از خدمات می باشد که نسبت به نیاز شرکت های مختلف در سطوح مختلفی صورت می پذیرد . خدمات حسابداری و مالیاتی از پیچیدگی و گسترده گی فراوانی بر خوردار می باشد ،

به همین علت پیشنهاد من به شما سروران گرامی این است که این دسته از خدمات را به اشخاص حرفه ای و کار بلد ( اشخاص حقوقی ) یا به عبارت دیگر شرکت حسابداری بسپارید ،

چرا که شرکت حسابداری به دلیل بهره مندی  از جمعی از افراد زبده ، حرفه ای و کار بلد و هم چنین تعدد در انجام این دسته از امور می‌تواند پاسخ گوی نیاز های بنگاه اقتصادی شما باشد و امور حسابداری و مالیاتی شما را به سر منزل مقصود برساند .

به علاوه از نظر هزینه ای نیز جهت شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه بوده و با مبلغ پایین تری می توانید مجموعه ای از امور تخصصی و حرفه ای را دریافت نمایید.

خدمات حسابداری و مالیاتی

خدمات حسابداری و مالیاتی و حوزه فعالیت :

خدمات حسابداری و مالیاتی همان طور که گفته شد حوزه فعالیت وسیعی دارد و از گسترده گی های فراوانی برخوردار می‌باشد . در ذیل به مواردی از این دسته از خدمات اشاره می نمائیم ، این خدمات عبارتند از :

۱ – پایه ریزی صحیح و اصولی و نظم بخشیدن به سیستم مالی

۲ – ایجاد بایگانی صحیح و اصولی اسناد و مدارک

۳ – اصلاح حساب ها و قرار دادن حساب ها در سر فصل درست و متناسب

۴ – طراحی کدینگ متناسب با فعالیت بنگاه اقتصادی شما

۵ – تبدیل حسابداری دستی و قدیمی به حسابداری سیستماتیک و مکانیزه

۶ – ثبت و صدور اسناد حسابداری مطابق با استانداردهای حسابداری و نیز بر پایه قوانین سازمان امور مالیاتی

۷ – تهیه و تنظیم لیست بیمه پرسنل

۸ – تهیه و تنظیم مالیات حقوق پرسنل

۹ – تهیه و تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده

۱۰ – تهیه و تنظیم و ارسال صورت معاملات فصلی ( گزارشات فصلی )

۱۱ – تهیه و تنظیم و ارسال اظهارنامه عملکرد ( اظهارنامه مالیاتی )

۱۲ – تحریر دفتر قانونی ( تحریر دفاتر حسابداری ، تحریر دفاتر روزنامه و کل )

۱۳ – پی گیری امور مالیاتی

۱۴- پی گیری و حضور در هیئت های مختلف مالياتی از جمله ( هیات حل اختلاف مالیاتی اعم از هیئت بدوی و تجدید نظر ، شورای عالی مالیاتی ، هیئت عالی انتظامی مالیاتی ، هیئت ۲۵۱ مکرر مالیاتی و …. )

خدمات حسابداری و مالیاتی و حوزه فعالیت در ادامه :

۱5 – تهیه گزارشات سود و زیان

۱۶ – تهیه بودجه فروش ، نقدینگی و دارایی

۱۷ – تدوین آیین نامه ها و دستور العمل های تخصصی و اجرای دقیق آنها

۱۸ – ارائه گزارشات به بانک ها جهت افزایش اعتبار دهی و دریافت تسهیلات

۱۹ – ……

خدمات حسابداری و مالیاتی و مزایای شرکت حسابداری :

خدمات حسابداری و مالیاتی و بهره مندی از شرکت حسابداری علاوه بر آنچه تا کنون گفته شد مزایای دیگری هم جهت شما عزیزان دارد خدمات حسابداری و مالیاتی باعث می شود که سرمایه کسب و کار بنگاه اقتصادی شما متمرکز و برنامه ریزی شده صرف پیشرفت آن گردد ،

فرض بفرمائید شما از خدمات حسابداری و مالیاتی ( شرکت حسابداری ) استفاده ننمائید در این صورت چگونه می خواهید از وضعیت حرفه خود با خبر شوید ، چگونه می توانید بدانید سود و زیان حاصل از فعالیت شما به چه میزان می باشد و یا چگونه می توانید های دیگر

خدمات حسابداری و مالیاتی علاوه بر آنچه در بالا گفته شد به شما عزیزان کمک می کند که هر گونه اختلاس را از خود دور نمائید ، هنگامی که در بنگاه اقتصادی اختلاسی صورت پذیرد ، این اختلاس ممکن است شرکت را تا ورطه ور شکسته شدن پیش ببرد .

خدمات حسابداری و مالیاتی و مزایای شرکت حسابداری در ادامه

خدمات حسابداری و مالیاتی باعث می شود که شما پرداخت های خود را به موقع و سر موعد انجام دهید و این امر باعث اعتبار بخشیدن به مجموعه شما می شود .

بهره گیری از خدماتموسسه حسابداری در کرج حسابداری و مالیاتی مزایای فوق العاده زیادی دارد که در مباحث آینده حتما به آن ها نیز خواهیم پرداخت .

شرکت حسابداری در کرج و دیگر شهر های ایران ( ثبت ارقام ) با بهره مندی از کادری مجرب، حرفه ای،  متخصص و کار بلد مفتخر می باشد که صفر تا صد خدمات حسابداری و مالیاتی را جهت شما عزیزان و سروران گرامی انجام دهد .

کافیست با یک تماس دغدغه های حسابداری و مالیاتی خود را به ما بسپارید و از خدمات ارزشمند ما بهره مند گردید .با یک تماس نبض بنگاه اقتصادی خود را به ما بسپارید .

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ