حسابداري از راه دور

حسابداري از راه دور

حسابداري از راه دور :

حسابداري از راه دور يا همان موسسه حسابداری در کرجحسابداري آنلاين كه به زبان انگليسي به آن (  ( Telecommunication Accounting مي گويند در اين روزها بسيار رواج پيدا كرده ، چرا كه عصر ، عصر تكنولوژي و سرعت مي باشد و آن شخصي در اين ميان پيروز و موفق مي باشد كه سوار بر جريان آب باشد و از تكنولوژي هاي مختلف بهره ببرد .

حسابداري از راه دور مي تواند دغدغه هاي بسياري از مديران بنگاه هاي اقتصادي را نيز بر طرف نمايد ، چرا كه يكي از دغدغه هاي مديران و كارفرمايان اين است كه حسابدار خبره در كار بلد كار ايشان را انجام دهد تا شركت را به سود دهي برساند .

حسابداري از راه دور اين مشكل را براي شما مرتفع نموده ، از اين رو پيشنهاد من به شما سروران گرامي اين مي باشد كه انجام امور حسابداري از راه دور خود را به شركت حسابداري بسپاريد تا مجموعه اي كامل اعم از حسابدار ، مدير مالي و نيز مشاور مالي و مشاور مالياتي كار شما را انجام دهند .

حسابداري از راه دور نسبت به حضور موسسه حسابداری در کرجحسابدار در شركت تان براي شما بسيار مقرون به صرفه تر نيز مي باشد ، شما با هزينه اي كمتر مي توانيد علاوه بر داشتن يك تيم خبره و كار آزموده با قيمتي به مراتب كمتر كار خود را به سر منزل مقصود برسانيد ،

چرا كه اگر هر كدام از افراد اين تيم را بخواهيم بصورت فردي استخدام نمائيم هزينه اي كه بايد پرداخت نمائيم بسيار گزاف بوده و براي بسياري از شركت ها تحمل اين هزينه مقدور نمي باشد .

 

حسابداري از راه دور

حسابداري از راه دور و مزاياي آن :

حسابداري از راه دور داراي مزاياي فراواني جهت شما عزيزان مي باشد . در ذيل به چند مورد از مزاياي حسابداري از راه دور اشاره خواهيم نمود :

1 – حسابداري (دورکاری) سبب مي شود كه هزينه هاي حسابداري ما با كاهش بيش از 50% مواجه گردد .

2 – حسابداري (دورکاری)به دلايلي كه در بالا نيز به آن اشاره نموديم بسيار دقيق صورت مي پذيرد .

3 – حسابداري (دورکاری) اين امكان را به ما مي دهد كه حتي زماني كه شركت نيز در تعطيلات به سر مي برد در انجام امور حسابداري شركت وقفه اي ايجاد نشود .

4 – حسابداري (دورکاری) دسترسي به انواع گزارشات علي الخصوص گزارشات مديريتي را در هر زمان و مكاني آسان تر مي نمايد .

5 – حسابداري (دورکاری) همچنين اين امكان را به شما مي دهد كه به شركا نيز دسترسي داده تا بتوانند در هر نقطه از جهان كه حضور دارند هم زمان حساب ها را روئيت و يا گزارشات را دريافت نمايند .

6 – حسابداري (دورکاری) سبب مي شود كه در مواقع نياز مشاوره مالي و مالياتي را نيز به صورت رايگان دريافت نمائيد .

7 – حسابداري از راه دور اين امكان را به كارفرمايان عزيز مي دهد كه به صورت آنلاين امور حسابداري شركت خود را كنترل نمايند .

8 – حسابداري (دورکاری) سبب ميشود كه در هزينه هايي از قبيل ( ملزومات مصرفي ، ميز و … ) نيز صرفه جويي نمائيم .

9 – حسابداري (دورکاری) از راه دور باعث مي شود كه فضاي بيشتري را در محل كار خود داشته باشيم .

10 – حسابداري از راه دور تيمي مجرب و حرفه اي را در اختيار ما قرار مي دهد .

11 – حسابداري از راه دور سبب مي شود كه هزينه هايي از قبيل حق بيمه ، عيدي و پاداش و نيز سنواتي كه بايد به حسابدار پرداخت شود ، حذف گردد .

12 – حسابداري از راه دور باعث مي شود كه هزينه هاي گزاف كاغذ از مجموعه ما حذف گردد .

13 – حسابداري از راه دور موجب مي شود كه اسناد با دقت بيشتري ثبت سيستم گردد و مشاوره هاي لازم و مورد نياز به موقع داده شود ، حضور مستمر مدير مالي و مديريت شركت حسابداري موجب اين امر مي شود .

حسابداري از راه دور خود را به ما بسپاريد و از دغدغه هاي خاص حسابداري خودتان را رها سازيد . شركت حسابداري در كرج و ديگر شهر هاي ايران ( ثبت ارقام ) امور حسابداري و مشاوره اي شما را به بهترين نحو ممكن انجام مي دهد . فقط كافيست با يك تماس در بخش تماس با ما ، با ما ارتباط برقرار نمائيد و از خدمات ارزشمند ما بهره مند گرديد .

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ