حسابداري براي شركت هاي نوپا

حسابداری برای شرکت های نوپا

حسابداری برای شرکت های نوپا و کوچک : آيا مي دانيد 30 درصد مشاغل جديد به جهت نداشتن سيستم حسابداري شكست مي خورند ؟ اين جاي تاسف دارد ، وليكن شما مي توانيد با همكاري با يك شركت حسابداري ، پايه و اساس درستي به كار خود ببخشيد و شكست را به پيروزي بدل نمائيد .

حسابداری برای شرکت های نوپا فوق العاده مهم و حساس میباشد و باید از موسسه حسابداری معتبر مشاوره گرفته شود به دلیل اینکه خدمات حسابداری اگر به درستی انجام شود علاوه بر اینکه رشد  بیشتر مجموعه را تضمین میکند همین طور  بیس  خوبی برای مالی مجموعه نیر میشود

حسابداری برای شرکت های نوپا چه اهمیتی دارد

حسابداري برای شرکت های نوپا به عنوان قلب تپنده مجموعه بوده و چون غالبا”حسابداري “زبان تجارت” محسوب ميشود ، لذا بايد شركت ها به اهميت حسابداري واقف باشند و اهميت آن به ثبت رويدادهاي مالي باز مي گردد .

اهميت اين مهم به اندازه اي ميباشد كه مي گويند پيش از آنكه شركتي به فكر كارت چاپ ويزيت باشد بايد به فكر استخدام حسابدار حرفه اي ( بهتر است از شركت حسابداري بهره گيري نمائيد )و انجام امور حسابداري باشد .شركت هاي فراواني را مي توان نام برد كه توانسته اند كسب و كار خود را با موفقيت شروع نمايند و ادامه دهند ولي از آنجا كه در مورد مسئله حسابداري بي توجهي نموده اند متحمل زيان هاي مالي شديد شده و با ورشكستگي رو به رو گرديده اند .

حسابداری برای شرکت های نوپا و انجام امور ان

حسابداری برای شرکت های نوپا و اموحسابداری كسب و كار خود را به متخصصين خبره و امين ثبت ارقام بسپاريد و مطمئن باشيد كه ثبت ارقام با بهره گيري از تيمي منحصر به فرد ، كار آزموده و متعهد در تمامي حوزه هاي حسابداري تلاش خود را در جهت پيشبرد اهداف مجموعه شما به كار مي گيرد .

حسابداری برای شرکت های نوپا و چند مورد از مهمترين پيش نيازها جهت انجام حسابداري :

1- حسابداری برای شرکت های نوپا و اولين گام در جهت رسيدگي به امور حسابداري براي شركت هاي نوپا و كوچك ، افتتاح يك حساب جاري مجزا مي باشد ، مديران شركت هاي نوپا و كوچك بايد توجه داشته باشند كه هيچ گاه نبايد امور شخصي خود را از طريق حساب بانكي شركت انجام دهند .

2- اقدام جهت دريافت دفاتر قانوني (دفتر كل و دفتر روزنامه) براي شركت هاي نوپا و كوچك ، شركت ها پس از تاسيس دو ماه زمان دارند تا دفاتر قانوني خود را از اداره ثبت شركت ها دريافت نمايند و رويدادهاي مالي و حسابداري خود را كه طي اين 2 ماه گذشته به وقوع پيوسته را در دفاتر مذكور ثبت نمايند .

3- استخدام يك حسابدار(ترجيحا شركت حسابداري) براي شركت هاي نوپا و كوچك ، يكي از مهم ترين كارهايي كه يك شركت نوپا و كوچك بايد انجام دهد استخدام حسابداري كار بلد مي باشد كه بتواند بيس خوبي را در ابتداي كار بچيند و همچنين به امور مالياتي و قوانين آن اشراف كامل داشته باشد تا بشود در آينده خروجي هاي مطلوبي را دريافت نمايد .

4- در مرحله بعد بايد نرم افزاري كه با اصول و استانداردهاي حسابداري مطابقت دارد و نيز با در نظر گرفتن اين امر كه جوابگوي نياز هاي حسابداري شركت هاي نوپا و كوچك(شركت تازه تاسيس) در آينده ميباشد را انتخاب نمايد و كدينگي(سرفصل) در سطوح مختلف متناسب با اصول و قواعد حسابداري طراحي نمايد .

5- حسابدرای برای شرکت های نوپا و در نظر گرفتن محلي جهت بايگاني اسناد حسابداري شركت هاي نوپا و كوچك :

حسابداری برای شرکت های نوپا و بايگاني اسناد مالي يكي از مهمترين مواردي است كه بايد دقت زيادي در آن نمود پس لازم است مدير شركت هاي نوپا و كوچك محلي امن و دور از دسترس باقي افراد را در اختيار حسابداري ، جهت بايگاني اسناد حسابداري قرار دهد كه اين محل علاوه بر داشتن امنيت در دسترس نيز باشد كه در مواقع لزوم بتوان در اسرع وقت به مدارك دسترسي پيدا نمود .

حسابداری برای شرکت های نوپا

حسابداری برای شرکت های نوپا و کلام اخر

حسابداری برای شرکت ها نوپا با هدف سود آوري مالي مي باشد و جهت رسيدن به اين مهم بايد دور نماي كاملي از از كسب و كار خود داشته باشيم ،انجام امور حسابداري براي شركت هاي نوپا و كوچك مي بايست به اندازه اي واضح و روشن صورت پذيرد كه هيچ مسئله مبهمي براي مدير و يا مديراني كه در راس امور قرار دارند باقي نماند .

شما ميتوانيد به ما اعتماد نموده و امور حسابداري خود را به ما بسپاريد . كسب و كار خود را به يك شركت حسابداري بسپاريد ثبت ارقام (شركت حسابداري در كرج)با داشتن كادري مجرب و كار آزموده به كسب و كار شما رونق خواهد بخشيد .

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ