حسابداري در كرج از راه دور با 30سال سابقه

حسابداری در کرج از راه دور

حسابداری در کرج از راه دور

حسابداری در کرج از راه دور و نيز مشاوره مالياتي از راه دور ، دانشي مدرن و كاري بسيار سخت ميباشد . حسابداری در کرج از راه دور را بسياري از مديران شركت ها كاري دشوار و حتي نا ممكن مي انگارند .حسابداري در كرج با نام ثبت ارقام توانسته است با استفاده از متد هاي جديد و ابزار هاي مورد نياز اين فن ، حسابداري از راه دور را به نحوي انجام دهد كه صاحبان مشاغل نه تنها آن را كاري امكان ناپذير نمي دانند ، چه بسا به دليل بهره مندي از امكانات و مزايايي كه از طريق دور كاري كسب مي نمايند ، بسيار خرسند و خشنود نيز هستند .

این مطلب را مطالعه کنید: شرکت حسابداری در کرج

 

حسابداري در كرج از راه دور و مزاياي آن :

حسابداري در كرج از راه دور داراي مزاياي فراواني از قبيل :

1 – كاهش هزينه هاي حقوق و دستمزد

2 -كاهش ميزان هزينه هاي اداري( ميز ، صندلي و … )

3 –سرعت و دقت در كار با بهره گيري از تيمي مجرب ( در حسابداري از راه دور نه تنها حسابدار بر روي شركت شما كار انجام مي دهد ، بلكه مدير مالي و مديريت شركت نيز بطور مستمر در شركت حضور داشته و اسناد ثبت شده را بصورت روزانه مميزي مي نمايند )

4 – ارائه گزارشات به روز حسابداري و مديريتي به صاحبان مشاغل ، مطابق با  استانداردهاي حسابداري

5 – مهم تر از همه افزايش فضاي محل كار شما بخصوص در زمان همه گيري كرونا مي باشد

مازاد بر موارد بالا این را نیز باید اضافه کنیم که چرا هزینه ها کم میشود دلیل این است که چون یک مدیر مالی قوی برای یک شرکت اگر بخواهد وقت بگذارد باید هزینه زیادی دریافت کند ولی با روش

دورکاری هزینه کم نیز مقرون به صرفه خواهد بود و این باعت کاهش هزینه های حسابداری یک مجموعه میشود.

این مطلب را مطالعه کنید: شرکت حسابداری

 

حسابداري در كرج از راه دور و تكنولوژي :

حسابداري در كرج از راه دور با توجه به سوابق خود در زمينه دور كاري ” دانش و بينش مفيدي ” ، طي سال ها تجربه كاري خود در اين زمينه كسب نموده و توانسته است با بهره گيري از آن و نيز استفاده از نرم افزارهاي تحت وب فراواني كه در زمينه مديريت پروژه ها از راه دور ، بخصوص در زمان بحران كرونا مطرح گرديده گامي نو در اين عرصه بردارد .

Remote accounting in Karaj

حسابداري در كرج از راه دور و وجدان كاري :

حسابداري در كرج از راه دور و وجدان كاري را ميتوان مهم ترين ويژگي در رشد ثبت ارقام دانست . ما با گرد هم آوري افرادي هم دل ، متعهد و دلسوز در پي كسب اعتماد و رضايت مندي كامل صاحبان مشاغل مي باشيم و خود را با ايشان هم سو كرده و تمامي تلاش خود را در جهت پيشبرد اهداف مديران شركت ها به كار مي گيريم تا بتوانيم شركت ها را به سود دهي برسانيم و در نهايت در رشد اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي ايران عزيزمان سهمي داشته و كشوري آباد داشته باشيم .

حسابداري در كرج از راه دور و مدير مالي : ( بخش اول )

حسابداري در كرج از راه دور تحت نظارت كامل مدير مالي انجام مي گردد . به طور مثال ، زماني كه شما حسابداري را در شركت خود داشته باشيد نظارت بصورت هفتگي يا ايامي در ماه صورت مي پذيرد و ممكن است در لحظه نياز مشاوره هاي لازم و حياتي را دريافت ننمائيد ، ولي هنگامي كه كار به صورت دور كاري انجام مي شود اسناد و مدارك و ثبت و ضبط آن ها از فيلتر مدير مالي عبور كرده و از بروز خطا توسط حسابدار جلوگيري به عمل مي آيد .

حسابداري در كرج از راه دور و مدير مالي : ( بخش دوم )

حسابداري در كرج از راه دور در صورت مشاهده نواقص در مدارك ، هشدارهاي لازم جهت بهبود بخشيدن به آن خدمت شما عزيزان نيز اعلام مي گردد و به مسير بنگاه اقتصادي شما امنيت بخشيده و آن را در جهتي درست هدايت مي نمايد . شايان به ذكر مي باشد كه انجام امور تخصصي از جمله ارسال ( ارزش افزوده ، صورت معاملات فصلي ، عملكرد ، تهيه ليست بيمه ، ماليات حقوق و … )  با حضور و نظارت هاي لحظه به لحظه ايشان صورت مي پذيرد تا خدايي نا كرده خللي در انجام امور شما صورت نپذيرد .

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ