ارسال اظهارنامه ارزش افزوده

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده :

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده به سال 87 باز می گردد . از آن زمان بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی این قانون را در کشور بر پا کردند . البته در آن سال نرخ مالیات بر ارزش افزوده 3 درصد بود .

امروزه نرخ مالیات بر ارزش افزوده طی رشد و افزایشی که داشته ، به 9 در صد رسیده که 6 درصد این مبلغ مربوط به مالیات بر ارزش افزوده می باشد و 3 در صد آن مربوط به عوارض ارزش افزوده است .

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده تقریبا در اکثر کشورهای جهان رواج داشته و اجرا می گردد .

به موجب قانون کلیه اشخاص ( حقوقی و حقیقی ) که به ارائه خدمات و یا عرضه کالا مبادرت می ورزند و یا طی 8 مرحله فراخوان گردیده اند ، ملزم به ثبت نام در نظام ارزش افزوده ( تشکیل پرونده ارزش افزوده ) ، نگهداری حساب ها و نیز تادیه مالیات و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده می باشند .

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده در کرج و ارسال اظهارنامه عملکرد کاری تخصصی می باشد و نیاز به افراد حرفه ای و کار بلد دارد ، در این میان بعضا” دیده می شود که حتی برخی از حسابداران نیز در مبحث ارزش افزوده و مالیات دچار مشکل می شوند ، پس خیلی مهم است که با آگاهی و شناخت حسابدار مورد نظر را انتخاب نمائیم و انجام امور مالیاتی خود را به او بسپاریم .

پیشنهاد من به شما عزیزان این می باشد که ارسال اظهارنامه ارزش افزوده خود را به شرکت حسابداری ( موسسه حسابداری ) بسپارید ، چرا که شرکت حسابداری به علت تعدد در کار و بهره مندی از افرادی خبره و کار بلد بهترین گزینه برای انجام امور مالی و مالیاتی می باشند .

 

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده و تعریف آن :

یک نوع از انواع مالیاتی که مودیان عزیز و صاحبان مشاغل موظف به پرداخت آن می باشند ، مالیات بر ارزش افزوده)  ( VAT می باشد .

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده به صورت فصلی صورت می پذیرد .

صبق قانون ” ماده 3 ارزش افزوده ” ارزش افزوده (VALUE ADDED  ) در اصل اختلاف بین ارزش کالا و خدمات فروخته شده با ارزش کالا و خدمات خریداری گردیده و در بازه زمانی مشخص می باشد .

 

 

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده و محاسبه آن :

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده و نحوه محاسبه ارزش افزوده بدین صورت می باشد که مودیان مالیاتی ( اشخاصی که ملزم به پرداخت ارزش افزوده می باشند ) مالیاتی را که به فروشنده پرداخت می نمایند را از مالیاتی که از خریدار دریافت می نمایند ، کسر نموده و ما به التفاوت آن را تحت عنوان مالیات بر ارزش افزوده به دولت پرداخت می نمایند .

 

 

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده و نحوه آن :

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده همان گونه که در بالا نیز قید گردید ، نیاز به تخصص خاص خود دارد . ای امر نیاز به اقداماتی دارد که در راحتی و تسهیل کار به ما کمک می نماید .

جهت ارسال اظهار نامه ارزش افزوده ، ابتدا باید اسناد و مدارک مورد نیازمان را جمع آوری نمائیم ، یعنی فاکتورها و اسناد را مرتب و طبقه بندی نمائیم . بهتر آن است قبل از آن که اظهارنامه ارزش افزوده را ارسال نمائیم ، فاکتور های خرید و فاکتور های فروش و اقلامی که مشمول مالیات هستند را از اقلام دیگر جدا سازی نمائیم .

پس از انجام این اقدامات بهتر آن است که فایل اکسلی تهیه نمائیم که در آن ستون های ردیف ، نام خریدار ، مبلغ خالص خرید ، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده ، مبلغ عوارض ارزش افزوده و در نهایت مجموع مالیات و عوارض ارزش افزوده را محاسبه نمائیم .

لازم به ذکر می باشد که موارد فوق را در فایل جداگانه اکسل ، جهت فاکتور های فروش نیز اعمال نمائیم . با انجام این روند ارسال اظهار نامه ارزش افزوده در کرج و اقسا نقاط کشور، بسیار سهل تر صورت می پذیرد .

 

 

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده و ثبت ارقام :

ارسال اظهار نامه ارزش افزوده تخصص ماست ، تیم حرفه ای ، کاربلد و خبره ما در ثبت ارقام ( شرکت حسابداری ، موسسه حسابداری مفتخر می باشد انجام کلیه امور مربوط به حسابداری ، مالیاتی و حسابرسی شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن انجام دهد .

کافیست فقط با یک تماس از مشاوره ی کارشناسان و متخصصین ما در ثبت ارقام بهره مند گردید ” تا با خیالی آسوده “ خدمات حسابداری و حسابرسی و نیز خدمات حسابداری و مالیاتی خود را به ما بسپارید و خود را از دغدغه هایی از این دست رها سازید .

 

 

 

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ