انجام امور مالیاتی شرکتها

انجام امور مالیاتی شرکتها

انجام امور مالیاتی شرکتها :

انجام امور مالیاتی شرکتها از آن دسته از مواردی می باشد که ، مدیران محترم شرکت ها باید از ابتدای سال به آن توجه ویژه داشته باشند . اهمیت انجام امور مالیاتی شرکتها در سال جدید نیز ، با توجه به قوانین و بخشنامه های جدید ، بسیار حائز اهمیت تر گردیده است .

انجام امور مالیاتی شرکتها ، با توجه به پیچیدگی های خاص خود باید به دست اشخاص توانمند سپرده گردد ، تا مودیان عزیز و گرامی دچار جرائم سنگین مالیاتی نگردند .

بهترین گزینه جهت انجام امور مالیاتی شرکتها ، همکاری کردن با شرکت حسابداری و یا موسسه حسابداری می باشد ، چرا که کار کردن با شرکت حسایداری و یا موسسه حسابداری ، تنها کار کردن با یک شخص محسوب نمی شود و شما ، تیمی از افراد خبره و کار بلد را در اختیار دارید .

انجام امور مالیاتی شرکتها و حسابداری مالی :

انجام امور مالیاتی شرکتها همان گونه که گفته شد از اهمیت به سزایی بر خوردار می باشد ، ولی این را هم باید یاد آور شد که در کنار انجام امور مالیاتی ، توجه به استانداردهای حسابداری نیز بسیار مهم می باشد .

انجام امور حسابداری شرکت ها ، بر پایه استانداردهای حسابداری و قوانین سازمان امور مالیاتی ارزش پیدا می کند ، به این دلیل که گزارشات حاصل شده جهت استفاده و یا بررسی  به ارگان ها و یا اشخاص دیگر ارسال می گردد ، پس باید به درست ترین شکل ممکن صورت پذیرد .

ارائه گزارشات برای استفاده کنندگان بر اساس اصول و قواعد مشخصی بوده و معمولا ارائه گزارشات به صورت ماهانه ، فصلی و سالانه صورت می پذیرد .

 

انجام امور مالیاتی شرکتها

انجام امور مالیاتی شرکتها و شرکت هایی که فعالیت ندارند :

انجام امور مالیاتی شرکتها امری ضروری و اجتناب نا پذیر می باشد . طبق مقررات سازمان امور مالیاتی کلیه شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها موظف به پرداخت مالیات می باشند و باید تکالیف قانونی خود را انجام دهند .

حال ممکن است شرکتی پس از ثبت ، به دلایل مختلفی از قبیل ؛ دلسردی از کار ، اختلاف بین اعضاء ، ورشکستگی و یا وضعیت اقتصادی به فعالیت مشغول نباشد .

باید توجه داشت شرکت ها یی که عدم فعالیت دارند نیز باید کلیه تکالیف مالیاتی خود را انجام بدهند ، و گردش مالی را صفر رد نمایند . باید توجه داشت که در این حالت هیچ فعالیت و خرید و فروشی بیاد به نام شرکت و یا صاحبان سهام صورت پذیرفته باشد .

جهت انجام امور مالیاتی شرکتها یی که فعالیتی ندارند ( بدون فعالیت ) باید به چند نکته توجه کرد که در ذیل به این موارد اشاره خواهیم نمود :

1 –  شرکت ثبت شده بدون فعالیت تشکیل پرونده مالیاتی بدهد

2 – هیچ گونه مراوده مالی به نام شرکت و شرکا صورت نپذیرفته باشد

3 – عدم فعالیت شرکت جهت هر سال به اداره دارایی اعلام گردد

4 – فاکتور خرید و یا فروش به نام شرکت و یا صاحبان آن صادر نگردیده باشد

5 – ارسال اظهارنامه ارزش افزوده صفر اعلام گردد

6 – ارسال اظهارنامه مالیاتی صفر اعلام گردد

7 – طبعا وقتی عملیاتی صورت نپذیرفته پس تحریر دفاتر قانونی نیز نباید انجام شود و سفید به اداره دارایی تسلیم گردد

انجام امور مالیاتی شرکتها و مشاوره مالیاتی :

انجام امور مالیاتی شرکتها تخصص ماست ، ما در ثبت ارقام  با بهره مندی از کادری حرفه ای ، زبده و کار بلد می توانیم بهترین یاری رسان جهت شما عزیزان و سروران گرامی باشیم .

کافیست با یک تماس  ” در بخش تماس با ما ” با ما در ارتباط باشید و از مشاوره مالیاتی و مالی ما بهره مند گردید . بهترین مشاوران مالیاتی را از ما بخواهید تا بتوانید با خیالی آسوده ، انجام امور مالی و مالیاتی شرکت خود را به ما بسپارید .

 

 

 

خدمات ما
شبکه های اجتماعی
Telegram
WhatsApp
فهرست
Call Now Button
×

سلام به سایت ما خوش آمدید:

× واتساپ